格子的天空 SIOK KIAN 格子的天空 SIOK KIAN 格子的天空 SIOK KIAN 格子的天空

15/11/09

我终于自由啦!!

考咗咁多日既试,我要话比全世界听,我自由啦!!

开心d日子就系咁短,下個礼拜又要开始做野。 我條命好辛苦啊!!

我妈成日话,要锁住個门口,如果夜返来既话,就要唔史入屋。但是,层晚既然無锁。突然之间觉地我妈好鬼感性。呢幾日仲买咗几粒苹果比我。我仲话我唔食indomie,要maggie 既assam laksa。今日,她就买咗五包比我。好开心XD

记得,上一次,我写广东文既blog系上一年。
当大家又見到呢篇广东文既blog,就知我又系幾咁無聊啦,比下面啦,無笑啦。

1 个放屁:

Kelly 说...

我唔知怎样打广东文....