格子的天空 SIOK KIAN 格子的天空 SIOK KIAN 格子的天空 SIOK KIAN 格子的天空

06/12/08

假期生活真係好闷呀!!

首先,讲下最近生活近况。
我就由下午两点说起啦,因为我日日都訓到两点,所以咧係冇早上既活动嘎!

一訓起身,我就会梳洗一番,然后换衫就出左去了。
去边度叻?既係揾食啦。
我妈在学校假期係唔煮野唔买野概!
佢话我大个女啦,要食野应该自己煮,如果唔想煮就唔哂食!
我就算熟煮,都会偷偷係佢背后煮,唔比佢知,如果唔係,我呢世都唔哂食佢煮既野。

跟住,就会返屋企上下网。
如果天气好就会出去跑步又或者游下水。
迟d仲会打埋羽毛球tim。

到佐晚上叻,如果肚饿,就会揾野食。如果唔饿,就唔会再食。
然后就冲凉冲成半个锺。我家姐成日话我摞身上面既毛,一条一条好细心咁係度洗,要洗成半个锺。

呢排我在网上度学紧日本,学左咁耐都好似BB係度学讲野咁,唔知自己讲咁么。
其实我晚晚都捱到朝早三点先訓。因为係度打机啦,同朋友讲吹下水啦,做啲冇谓野啦。唔知唔觉就到左三点,真係快。

呢个假期真係死鬼咁闷,睇下我写既野就知我几无聊喇!!!
我预左冇人熟睇既,我都唔係几熟用广东话概。

p.s 我用左四个锺头写这篇冇谓野。

0 个放屁: